abs

Utrata wagi wymaga wysiłku, a nawet większego wysiłku, jeśli chcesz mieć w sobie mięśnie brzucha. Nie dzieje się to w mgnieniu oka, ale jeśli po prostu dążysz do zdrowszego życia, najprawdopodobniej zrzucenie tych dodatkowych kilogramów będzie spójne. Trzymając się zdrowszego stylu życia, unikniesz również tych kilogramów.

Eksperci zgodzili się, że utrata wagi jest o 80 procent większa na zdrowej diecie, a mniej na ćwiczeniach, chociaż aktywność fizyczna przez co najmniej 30 minut dziennie również będzie korzystna, zwłaszcza jeśli chcesz mieć mięśnie brzucha.

Chociaż istnieje wiele dietetycznych planów posiłków, możesz wymyślić własny, który najlepiej pasuje do Twojego gustu.

Daniel Herman, ekspert fitness, powiedział Daily Express, że musisz tylko upewnić się, że jesz żywność o niskiej zawartości węglowodanów i wysokiej zawartości tłuszczów, podobnie jak posiłki ketonowe.

Niska zawartość węglowodanów nie oznacza całkowitego braku węglowodanów, ponieważ nie będzie rozsądne wyeliminowanie żadnej z trzech głównych grup żywności, które muszą obejmować zbilansowaną dietę. Kluczem jest porcjowanie i jedzenie z umiarem. Poza tym wycięcie jednego z trzech może stanowić problem zdrowotny.

Według Hermana istnieje wiele produktów o niskiej zawartości węglowodanów, z których możesz wybierać.

Jeśli nie chcesz rezygnować z mięsa w swojej diecie, nie musisz. Musisz tylko upewnić się, że uzyskasz chude cięcia. Staraj się również o mięso nieprzetworzone, ponieważ jest to mięso o niskiej zawartości węglowodanów, zwłaszcza pochodzące od zwierząt karmionych trawą.

Uważaj na przetworzone mięso, ponieważ zawiera wyższe węglowodany.

Ale jedz tylko małą porcję mięsa, ponieważ ta żywność jest bogata w białko. Twoim celem jest pożywienie bogate w tłuszcze .

– Ryby i inne owoce morza są dobre – powiedział Herman, zwłaszcza łosoś, który jest bogaty w kwasy tłuszczowe omega-3.

Jajka też są dobre, bo i tak możesz je mieć, nawet smażone na maśle, powiedział Herman.

Jeśli chodzi o warzywa, Herman powiedział, że wybieraj te, które rosną nad ziemią, takie jak kalafior, brokuły czy kapusta.

Uważaj również przy wyborze owoców, ponieważ nie wszystkie mają niską zawartość węglowodanów, chociaż nigdy nie możesz się pomylić z awokado, które jest stałym włączeniem do diety ketonowej ze względu na niską zawartość węglowodanów i wysoką zawartość tłuszczu.

Możesz również dodać nabiał i orzechy, o ile mają niską zawartość węglowodanów i wysoką zawartość tłuszczów.

W ten sposób możesz wymyślić własny plan diety, który najlepiej pasuje do Twojego gustu. Po prostu upewnij się, że zwracasz uwagę na jedzenie, które jesz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

You may also like